לשיחה אישית עם המגשר/ת חייגו:
077-3455747

אנו מזמינים אתכם לפתור סכסוך ומחלוקת בדרך שונה, דרך נינוחה והרמונית, שתאפשר שיתוף פעולה ושליטה על התוצאה...

מייסדי המרכז

ברגר יעל, מייסדת ומנהלת מרכז "חיבורים – הדרך להסכים"

 

 

ליעל ניסיון של למעלה מ 15 שנים בעולם העסקים הישראלי ברבדיו השונים,  בעלת השכלה פורמאלית מתחום מנהל עסקים, מכירה לעומק את הבעיות האופייניות להתקשרות ממושכת בין 2 צדדים ואת המחלוקות הרבות הדורשות התמודדות, לצד חשיבות של המשך הדרך המשותפת.

יעל מתמחה בגישור בתחומים רבים: עסקי, כלכלי, מסחרי, שיווקי, קניין רוחני, לשון הרע, סכסוכי שכנים בקהילה, דיני עבודה, תביעות קטנות, נזיקין ועוד…

הליך הגישור שיעל מציעה הוא נעים ומזמין. פתרון המחלוקות והסכסוכים מתבצע תוך שימת דגש על התרת כל הקשרים עד לאחרון שבהם ובניית יסודות חדשים לצמיחה משותפת עתידית.

יעל פועלת מתוך גישה המאמינה שכאשר ההליך מבוצע נכון – תוך הגעה להבנה והידברות משותפת מתאפשרת המשך פעילות מתמשכת בין הצדדים יום לאחר פתרון המחלוקת.
כלים גישוריים מושרשים באופן טבעי במגושרים במהלך ההליך ובעצם הם אלו התורמים להמשך שיתוף הפעולה .

לרוב, יעל מבצעת גישור בשיטת "גישור בשניים", (2 מגשרים + 2 צדדים). שיטה זו תורמת לאובייקטיביות מקסימאלית מצד המגשרים לאורך כל התהליך, ומבטיחה גישור הוגן ביותר לשני הצדדים.

 

 

יעקובי איתן, מייסד ומנהל מרכז "חיבורים – הדרך להסכים"

 

לאיתן ניסיון רב כמגשר משפחתי לזוגות וגירושין, מגשר בתחום העסקי, בהתיישבות העובדת- קיבוצים ומושבים, כולל סוגיות בן ממשיך וירושות, סכסוכים בקהילה ותביעות קטנות.

ידע מקיף וניסיון חיים עשיר, סבלנות ויכולת הקשבה, מהווים את הבסיס של איתן להצלחת הליכי הגישור אותם הוא מנהל.

באווירה נינוחה ועניינית איתן יוצר הידברות ושיתופי פעולה גם כשקיימות מחלוקות עמוקות.

כשזוגות מחליטים להיפרד, לרוב הם נמצאים בסערת רגשות אשר מונעת מהם להאמין כי המחלוקות ביניהם ניתנות לגישור. כששכנים מסוכסכים ביניהם, הם

נמצאים בעמדה שאינה מאפשרת להם לחשוב על המשך החיים בשכנות של כבוד הדדי ושמירה על פרטיות וזכויות, כי במלחמה כמו במלחמה… אך לא משנה אם מדובר במחלוקת פרטית, עסקית או ציבורית, גם כשבתחילת הדרך נדמה לצדדים המעורבים כי לא ניתן יהיה לגשר על הסכסוך, יוצר איתן הליך גישור המהווה פתרון טוב וריאלי לשני הצדדים, תוך יצירת בסיס לשיתוף פעולה עתידי.

 

חיבורים : 0773455747

 

 

עו"ד ימית בוקובזה, מייסדת "חיבורים"

עוד ימית בוקובזה

בעלת משרד עו"ד משנת 2007. מתמחה בדין אזרחי-מסחרי ויזמות נדל"ן

בעלת נסיון רב בגישור במרכז ע"ש דוד רוטלוי של לשכת עורכי הדין, ממייסדות עמותת "קרן דולב לצדק רפואי" ומי שהתנדבה וסייעה לחולים לקבל תרופות שאינן בסל הבריאות במשך למעלה משלוש שנים

הכשרתה של ימית בוקובזה כעו"ד ומאמנת אישית הווייתית מסייעת בידה לחקור את המציאות לאשורה ולהעניק ללקוחותיה בוחן מציאות מצמיח, מעצים ומקדם פתרון שהינו בגדר winwin. ניסיונה של ימית לימד אותה כי מרביתם המכריע של הסכסוכים מתגבשים וגועשים כתוצאה מחוסר הקשבה האחד לשני, מאי זיהוי האינטרסים והצרכים של הצד השני או מהתעלמות מהם. יתרה מכך, יש אף מי שלא מקשיב לעצמו, לצרכיו האמיתיים ולדברים שמניעים אותו באמת.ימית מציעה הליך גישור ייחודי, נוקב מצד אחד, מלא הקשבה ונטול ביקורת מצד שני, הליך פרקטי, לאמיצים אשר מעוניינים בנוסף לישוב המחלוקת שלהם עם הצד השני גם ללמוד ולגלות דבר או שניים על עצמם. ימית מתמחה בזיהוי האינטרסים שעומדים מאחורי העמדות אותן מציגים הצדדים לסכסוך ומאמינה כי אותם אינטרסים, הם המפתח לפתרון הסכסוך.

כל מגשר מכיר את הסיפור על שני אנשים שרבו על תפוז ולבסוף, כפשרה, חצו את התפוז לשניים. רק לאחר השימוש בתפוז גילו השניים כי האחד היה צריך את קליפתו של התפוז בלבד לשם הכנת ריבה ואילו השני חפץ בליבת התפוז בלבד. לו היו שני אלה מקשיבים האחד לשני בטרם חציית התפוז, היו שניהם מרוויחים הרבה יותר.

ניתן לומר על ימית כי בגישורים שהיא עורכת היא לא מאפשרת בשום אופן פתרונות שהינם בבחינת חציית התפוז, אלא דוגלת בחיפוש אחר פתרונות יצירתיים המשיגים את האינטרסים של שני הצדדים בצורה המיטבית.

 

IMG_20160703_173358הר-ניר אולה, מייסדת "חיבורים"

בנסיעותיה הרבות ברחבי העולם, נוכחה אולה לגלות כי ישנה שפה אחת אשר מובנת בכל העולם: שפת כבוד, הקשבה הדדית, חיוך ואמפתיה – שפת גישור.
לאחר עבודה בחברות גדולות בארץ ובעולם בתחום תפעול לוגיסטי רכשה אולה ניסיון רב בתעשייה המסורתית ובעולם העסקי.
משיכתה של אולה לעשיית צדק הביאה אותה ללימודי תואר שני במשפטים, אך לאחר סיום לימודיה הבינה כי המתכונת בה בנויה ופועלת מערכת המשפט כיום היא אינה הדרך בה היא מאמינה לפתרון מחלוקות.
מערכת המשפט מעמידה את המסוכסכים בעמדה לוחמנית, בה הצדדים אינם מיישמים חשיבה הגיונית והתחשבות ברגשותיהם שלהם עצמם ושל הצד השני. מערכת בה יש רק מנצח אחד ומפסיד אחד היא מערכת אשר בה לרוב שני הצדדים מפסידים.

בהמשך ללימודי משפט, פנתה אולה אל לימודי הגישור, תהליך אשר מעודד חשיבה מחוץ לקופסא ומסייע ללקוחותיה לנהל את הסכסוך במסלול של כבודו הקשבה הדדיים.
אולם גם בניהול מחלוקות אולה אינה אומרת די. שאיפתה הגדולה היא להנחיל לכלל את השימוש בשפת הגישור, שכן, הגישור מהווה את .השפה המושלמת לקירוב אנשים בעלי עמדות שונות, ומנחילה כאורח חיים ערכים כמו הקשבה, כבוד, חמלה וסובלנות.

 

  • צרו קשר

    לפגישת ייעוץ חינם
    ולפרטים נוספים חייגו 077-3455747

    או השאירו פרטים ונתקשר:

    שם:

    נייד:

    מייל:

    נושא:

  • גישור בתקשורת

    No data available!

  • לכל הכתבות >>