לשיחה אישית עם המגשר/ת חייגו:
050-8505009

אנו מזמינים אתכם לפתור סכסוך ומחלוקת בדרך שונה, דרך נינוחה והרמונית, שתאפשר שיתוף פעולה ושליטה על התוצאה...

גישור בקניין רוחני

גישור הינה דרך אלטרנטיבית ליישוב סכסוכים, הנמצאת בשימוש ברוב תחומי חיינו.

כמו בכל תחום אחר, גם בתחום של קניין רוחני ופטנטים פתרון גישורי הינו עדיף על ניהול תיק בבית משפט ואת יתרונותיה של השיטה אמנה בהמשך.

דוגמאות נפוצות בתחום מתייחסים לחוזים ופטנטים בתחומים שונים כגון: מחשבים, מולטימדיה, חוזה הפצה, חוזי מחקר ופיתוח, מיזוגים ורכישות, ספורט, הסכמי שיווק, פרסום, מוזיקה וקולנוע.

סכסוכים בתחום הקניין הינם בעלי אפיונים מיוחדים, בין היתר בשל העובדה כי סכסוכים אלו מעירים סוגיות משפטיות ייחודיות הקשורות לנושאים כמו חופש המידע, חופש העיסוק וכדומה. בחלק מהמקרים ישנו אינטרס ציבורי מובהק ועניין זה אינו מצוי על סדר יומו של המגשר.

לכן, עיסוק בנושאים אלה מצריך הבנה טובה של סוגיות אלה, הן לבחינה מעמיקה שך האופציות העומדות לרשות הצדדים והן להערכה נכונה של סיכויים והסיכונים וכאמור – עניין הציבור.

למרות שרוב הסכסוכים בתחום הקניין הרוחני הם בדרך כלל סכסוכים מסחריים, גם כאן מרכיב אמוציונלי הינו חלק נכבד מאוד, שכן מדובר בעשייה ופרי יצירה של אחד הצדדים.

בנוסף, יתרונותיו הבולטים של הגישור על פני בתי משפט, באים לידי ביטוי גם בסכסוכים מסוג זה:

ואם בנושא קניין רוחני ופטנטים עסקינן, פתרון הסכסוך בדרך יצירתית כמו גישור תהיה אך בחירה טבעית בלבד, כיוון שפסיקת בית משפט תהיה על פי הדין בלבד, לעומת זאת – בגישור, יכולים שני הצדדים לשבת עם המגשרים ולהעלות פתרונות יצירתיים לסיום המחלוקת.

כמובן יתרון ההמשכיות של מערכת היחסים העסקית ואף האישית. בדרך כלל האווירה שנוצרת אחרי הסכם מוסדר הינה אוירה טובה, המאפשרת המשך קיום יחסים טובים לאחר סיום ההליך.

בחירה בדרך גישור מהווה את רוח היצירה של ההסכמים בתחום הקניין הרוחני והפטנטים ולכן גם כאן עדיפה מאוד על פני כל פתרון אחר.

קרא עוד בנושא גישור גירושין

  • ניתן ליצור קשר עם מגשר זמין במספר טלפון נייד 050-8505009

    צרו קשר

    לפגישת ייעוץ חינם
    ולפרטים נוספים חייגו 050-8505009

    או השאירו פרטים ונתקשר:





    שם:

    נייד:

    מייל:

    נושא:

  • גישור בתקשורת

    No data available!

  • לכל הכתבות >>
    דילוג לתוכן