לשיחה אישית עם המגשר/ת חייגו:
050-8505009

אנו מזמינים אתכם לפתור סכסוך ומחלוקת בדרך שונה, דרך נינוחה והרמונית, שתאפשר שיתוף פעולה ושליטה על התוצאה...

גישור לדוברי שפה רוסית

גישור – הוא הליך ליישוב סכסוך ( קונפליקט ) בהשתתפות צד שלישי ניטראלי , המסייע לצדדים להגיע להסכם סופי בנוגע למחלוקת, באופן בו הצדדים שולטים באופן מלא בתהליך של קבלת ההחלטות ויישוב הסכסוך.

ההבדל העיקרי של הליך הגישור על פני שיטות אחרות הוא כי מדובר בשיטה ליישוב סכסוכים בדרך כבוד, השיטה מבוססת על ערכים כגון התנדבות, שוויון בין הצדדיים, סודיות וניטרליות של המגשר.

המגשר אינו מציע פתרונות לסכסוך ולא מקבל החלטות אשר יחייבו את שני הצדדים. המגושרים – שני הצדדים, הם אלו המחפשים יחדיו דרך לפתרון המחלוקת. המגשר אחראי לארגון של התהליך והכוונתו, אך לא על מציאת פתרון. מקצועיותו תבוא לידי ביטוי ביכולת הארגונית ורגישותו, אשר יביאו את שני הצדיים להקשבה וכבוד הדדי.

עבור קהילת עולים ממדינות ברית המועצות לשעבר גישור עודנו הליך מערבי ואקזוטי. עניין זה מתבטא בגישה זהירה לשיטת הגישור וכאן רוב הצלחת קידום הגישור בקרב אוכלוסייה זו תהיה תלויה בעיקר במקצועיותם של המגשרים. על המגשר להיות רגיש ובעל הבנה של מנטליות ייחודית, אשר תעזור לו לנהל את ההליך בצורה נכונה ותביא להצלחת ההליך.

השכלת המגשר אינה חייבת להיות השכלה משפטית או בתחום טיפולי, אך בנוסף לתואר ראשון, חייב המגשר לסיים את לימודי הגישור אשר יקנו לו את הכלים וידע ייחודי לתחום, עמם יוכל לנהל את הליכי הגישור בצורה מקצועית.

ניטראליות של המגשר הינו אחד התנאים העיקריים להצלחת הגישור. להבדיל מעו"ד, משתתף פעיל בסכסוך, מגשר אינו מייצג אף צד ואינו יכול לבחור צד של אף אחד מהמגושרים. במידה ויש ספק קל בכך שהמגשר אינו ניטראלי, עליו לסגת מניהול הליך גישור זה שכן עניין זה יכול לפגום בתוצאה שוויונית אליה שואף ההליך.

מחלוקות הינן חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של כולנו. הידברות בדרך גישור, כשיטת פתרון סכסוכים אלטרנטיביים, הינו הבחירה הטובה ביותר להצלחת סיום הקונפליקט. זהו ההליך היחיד בו הצדדים המסוכסכים כותבים את פסק הדין שלהם – בעצמם.

  • ניתן ליצור קשר עם מגשר זמין במספר טלפון נייד 050-8505009

    צרו קשר

    לפגישת ייעוץ חינם
    ולפרטים נוספים חייגו 050-8505009

    או השאירו פרטים ונתקשר:





    שם:

    נייד:

    מייל:

    נושא:

  • גישור בתקשורת

    No data available!

  • לכל הכתבות >>
    דילוג לתוכן