לשיחה אישית עם המגשר/ת חייגו:
050-8505009

אנו מזמינים אתכם לפתור סכסוך ומחלוקת בדרך שונה, דרך נינוחה והרמונית, שתאפשר שיתוף פעולה ושליטה על התוצאה...

גישור מקצועי – תחומי התמחות

חשיבותו של איש מקצוע בהליך הגישור

הליך גישור יעיל ונכון יבוצע בצורה הטובה ביותר ע"י איש מקצוע המבין בתחום בו עוסק הסכסוך, הסיבות לכך הן :

איש מקצוע המבין את חשיבות הבעיה המשמעויות השונות שלה וההיבט החוקי שלה יוכל לכוון לפתרונות כוללים שפותרים את הסכסוך ומונעים בעיות עתידיות בנושא.

לדוגמא – סכסוך בנושא ירושה המובא בפניי מגשר שאינו מקצועי יכול להיפתר חוזית ובצורה מסוימת הנותנת מענה לבעיה באותו הרגע מבלי לקחת בחשבון תיקון לחוק שיצא לאחרונה העוסק ביורשים עתידיים – דור שלישי למשל, איש מקצוע המבין בנושא ומתמקצע בו יוכל לסכם חוזית בהסכם בין הצדדים את פתרון הבעיה תוך ראייה עתידית בהתאם לחוק החדש ובכך בעצם למנוע בעיה בעתיד בנוגע להסכם שנחתם.

דוגמא נוספת – סכסוך עסקי בין שתי חברות לעניין בעלות על נכס, במידה והמגשר אינו מכיר את החוק ונקבע בהליך שצד אחד יקבל בעלות על הנכס המדובר, על המגשר להנחות את הצדדים כיצד לפעול מול הרשויות על מנת להעביר את הנכס על השם הנכון ולצד זאת להגיש לבית המשפט תוצאת הליך גישור על מנת שבית המשפט יאשר את ההסכם וייתן לו תוקף של פסק דין. במידה והמגשר אינו מודע לעניין זה ייתכן והעברת השם לא תהיה חוקית ובכך בעצם לא יהיה ניתן להוציא לפועל את ההסכם, זאת יודע לצדדים רק לאחר מספר חודשים ואז תתעורר המחלוקת מחדש.

רבות אנו נתקלים בהסכמים שבוצעו ע"י מגשרים לא מקצועיים ומגיעים אלינו מגושרים שחווים בעיות על רקע הסכם עבר כיון שבזמנו לא נלקח בחשבון נושא שאם היו מודעים אליו היו מטפלים בו בעת פתרון הסכסוך המקורי.

מכיוון שמדובר לרוב ביחסים בין אנשים – עסקים, גירושין, משפחה וכדומ' הנושאים הם רגישים מאוד ופתיחת המחלוקת שוב מעוררת הרבה פעמים רגשות לא נעימים ומעכירה את מערכת היחסים הקיימת בין הצדדים.

מגשר מקצועי המומחה בתחומו יוכל לספק מענה המכיל בתוכו את המענה הכולל לבעיה הנוכחית וכן להעלות סיטואציות עתידיות הניתנות לפתרון עכשיו – בבחינת "להקדים תרופה למכה".

מרכז חיבורים מאגד בתוכו מגשרים מומחים בתחומים רבים ומגוונים ובכך נותן מענה מקיף מקצועי ומועיל כמעט בכל נושא אפשרי.

נשמח לסלול עבורכם את "הדרך להסכים" בצורה המקצועית ביותר.

מרכז חיבורים מאגד בתוכו אנשי מקצוע המומחים בנושאי גישור רבים ומגוונים. בין תחומי התמחות המרכז:

 

  • ניתן ליצור קשר עם מגשר זמין במספר טלפון נייד 050-8505009

    צרו קשר

    לפגישת ייעוץ חינם
    ולפרטים נוספים חייגו 050-8505009

    או השאירו פרטים ונתקשר:





    שם:

    נייד:

    מייל:

    נושא:

  • גישור בתקשורת

    No data available!

  • לכל הכתבות >>
    דילוג לתוכן