לשיחה אישית עם המגשר/ת חייגו:
050-8505009

אנו מזמינים אתכם לפתור סכסוך ומחלוקת בדרך שונה, דרך נינוחה והרמונית, שתאפשר שיתוף פעולה ושליטה על התוצאה...

גישור ביחסי עבודה

גדולתו של הליך הגישור (בין היתר) היא היכולת לספק לצדדים את האפשרות להמשך מערכת היחסים בצורה טובה לאחר פתרון המחלוקת.

ביחסי עבודה המשמעות לעניין זה היא עצומה, לעיתים קרובות אנו שומעים על מחלוקות במקום העבודה בין עובד ומעסיק או בין קולגות באותו ארגון, טבעי והגיוני שיהיו מחלוקות וכן טבעי והגיוני שאת רוב המחלוקות יהיה ניתן לפתור בכותלי מקום העבודה וללא התערבות חיצונית. יחד עם זאת לעיתים מגיע מצב בו העובד \ המעסיק מרגישים שלא ניתן לגשר על הפערים וכאן נשאלת השאלה – אם הסכסוך יועבר לטיפול בית המשפט הריי שיש כאן צד אחד או יותר שסביר להניח יפסידו את מקום עבודתם, אבל להמשיך לעבוד באותה מתכונת – לא ניתן במצב הנוכחי .. – מה עושים?

הליך גישור הוא ההליך היחידי הקיים היום המסוגל לסייע במקרה כזה , כאשר בהליך אנו מגיעים לעצם המחלוקת , תוך התייחסות לכל המשפיעים על המחלוקת – הכעסים, הרגשות, "הנוכחים הנסתרים" ועוד. ברגע שפתרנו יחד את המחלוקת ונטרלנו את כל הגורמים המשפיעים עליה , הגענו למצב בו בעצם ניתן לחזור שוב למערכת יחסים תקינה אך הפעם נסדיר צורת עבודה והתנהלות אחרת שתוודא שבעיה דומה לא תחזור על עצמה בעתיד.

בעת ביצוע הליך כזה ניכר למשתתפים בו כי מקום העבודה מעריך את החומר האנושי הקיים אצלו בארגון ונותן לו ביטוי ומענה בעת צרה או בעיה. ההליך מלמד את המשתתפים בו ערכים שיסייעו בפתרונות של חילוקי דעות עתידיות בתוך הארגון ומחוצה לו.

ניתן לבצע הליך גישור ביחסי עבודה בין העובדים עצמם (בודדים או קבוצות) בינם לבין המעסיק\ים וכן מול כל גורם בתוך הארגון שיש לו צורך.

ניתן לבצע את ההליך במקום העבודה או בחדר ישיבות נטרלי.

נשמח לסייע גם לכם ולסלול ביחד את "הדרך להסכים" במקום העבודה שלכם.

אולי יעניין אותך לקרוא על גישור גירושין ?

  • ניתן ליצור קשר עם מגשר זמין במספר טלפון נייד 050-8505009

    צרו קשר

    לפגישת ייעוץ חינם
    ולפרטים נוספים חייגו 050-8505009

    או השאירו פרטים ונתקשר:





    שם:

    נייד:

    מייל:

    נושא:

  • גישור בתקשורת

    No data available!

  • לכל הכתבות >>
    דילוג לתוכן