לשיחה אישית עם המגשר/ת חייגו:
050-8505009

אנו מזמינים אתכם לפתור סכסוך ומחלוקת בדרך שונה, דרך נינוחה והרמונית, שתאפשר שיתוף פעולה ושליטה על התוצאה...

מעמד הגישור במערכת בתי המשפט כיום

מערכת בתי המשפט היא אחת המערכות העמוסות ביותר בישראל בכל רגע נתון. עומס זה גובה את מחירו מדי יום מאלפי אנשים אשר עוזבים את בתי המשפט בתחושות אישיות קשות.

על ידי גישור מושכל, סבלני וחכם, ניתן להגיע לתוצאות טובות הרבה יותר, הגישור מציע לכם לנטוש את ההימור על ניצחון או הפסד בכל מחיר, ובניגוד להליכים המתנהלים בבתי המשפט עצמם, הגישור מציע את ההצלחה לשני הצדדים המסוכסכים.

כששני הצדדים יחדיו במקום נייטרלי, עם מגשרים מקצועיים המכירים את התחומים השונים, מתאפשרת הסתכלות אחרת על כל הסכסוך. גם אם קיים סכסוך עמוק המחייב לדעתכם פירוק מערכת יחסים כלשהי, אישית או עסקית תופתעו לגלות שאפשר גם אחרת.

מכיוון שיעילותו של הליך גישור מוכחת באופן ברור כל-כך על פני האלטרנטיבות הכואבות, מעמדו של ההליך צובר כיום תאוצה בבתי המשפט השונים. לעיתים, שופטי בית המשפט אף מחייבים את הצדדים לעבור הליך גישור. הדבר מבוצע ע"י פגישה ראשונית בין הצדדים הנקראת פגישת מהו"ת – פגישת מידע, היכרות ותיאום.

פגישת מהו"ת נועדה לאפשר לצדדים להגיע להסכמה ביניהם לסגירת התיק בדרכי גישור, על פגישת מהו"ת בפרט ועל תהליכי הגישור בכלל חל חיסיון השומר על סודיות ההליך ופרטיו השונים. במידה והצדדים שהופנו מטעם בית המשפט יחליטו בהסכמה לגשת להליך גישור אזי מבית המשפט נמנע העומס הנוסף והצדדים ירוויחו פתרון נכון ואפקטיבי בלי צד מנצח וצד מפסיד, פתרון בו כולם מרוויחים.

במרכז "חיבורים – הדרך להסכים" ממתינים לכם מגשרים אשר מודעים לחשיבות ההקשבה והבנת הצרכים של שני הצדדים. במרכז מספקים לכם את האפשרות להגיע להסכמה בכל הנוגע לסכסוכים או עניינים הדורשים פתרון בפרוצדורה אינטימית רגועה וחסויה. ההליך מבוצע בנוכחות שני הצדדים ולעיתים בדיונים אישיים עם כל צד בנפרד, אין ספק כי הליך הגישור עצמו חשוב לא פחות מאשר ההגעה לפתרון שכן, ההליך מלמד אתכם על עצמכם, על יכולתכם המופלאה לפתור מצבים קשים בעזרת דיבור והקשבה תוך שמירה על האינטרסים האישיים וחתירה להסכמה.

צרו עימנו קשר על מנת להתחיל את הדרך להסכים – 0773455747

 

  • ניתן ליצור קשר עם מגשר זמין במספר טלפון נייד 050-8505009

    צרו קשר

    לפגישת ייעוץ חינם
    ולפרטים נוספים חייגו 050-8505009

    או השאירו פרטים ונתקשר:





    שם:

    נייד:

    מייל:

    נושא:

  • גישור בתקשורת

    No data available!

  • לכל הכתבות >>
    דילוג לתוכן