לשיחה אישית עם המגשר/ת חייגו:
050-8505009

אנו מזמינים אתכם לפתור סכסוך ומחלוקת בדרך שונה, דרך נינוחה והרמונית, שתאפשר שיתוף פעולה ושליטה על התוצאה...

גישור לגיל הרך

"אל תחנכו את ילדיכם, הם ממילא יהיו דומים לכם. תחנכו את עצמכם כדי להוות להם דוגמא אישית"

טון דיבור, שפה, התנהגות – כל אלו משתקפים בילדינו כמו בראי. גישור הינה שפת שיחה, תקשורת בין אישית ושיטת פתרון מחלוקות. ככל שנאמץ את השפה לחיינו, כך נוכל ללמד את ילדנו מהינקות את החשיבה מחוץ לקופסא, כבוד הדדי והקשבה…ואולי ההפך, ילדינו יוכלו ללמד אותנו את השפה.

גישור בגיל הרך הינו חלק ניכר מהליך ההסברה אותו אנו רואים כמטרה עליונה של המרכז. פעילות בגני ילדים, קיום מפגשים אשר מלמדים את הילדים את עקרונות שפת הגישור – הקשבה, מתן זכות דיבור לאחר, מעבר משיח עמדות לשיח צרכים, העלאת פתרונות יצירתיים וחשיבה מחוץ לקופסא. אנו בוחרים מקרים מחיי היום יום של הגן, הקרובים לליבם של הילדים, ומלמדים לפתור אותם בשיטה גישורית, בדרך הקשבה ופתרון הוגן, ללא מנצח ומפסיד. עצם הרעיון ששני הצדדים הינם מנצחים עוזר לילד להתחבר לתהליך ולרצות להתנסות בו שוב ושוב. בדרך חוויה חיובית, בעזרת בובות ולמידה אקטיבית ושמחה, גישור הופך לחלק בלתי נפרד משגרת היום של ילדינו. פתרונותיהם יצירתיים ומקסימים והשפה אינה נמצאת בשימוש רק בגן, זה עובר לבית ולחברים מהשכונה ובכך מחנך עוד ועוד אנשים שחושבים ומדברים גישור.

השקעה בחינוך לגישור בגיל הרך בהכרח תבטיח בוגרים קשובים יותר, עם חשיבה יצירתית ולא לוחמנית, נכונים לפתור מחלוקות בדרך הידברות וקבלה. ואנו נוכל ללמוד מהם ויחד איתם ולפתוח חלון לעולם סובלני יותר.

  • ניתן ליצור קשר עם מגשר זמין במספר טלפון נייד 050-8505009

    צרו קשר

    לפגישת ייעוץ חינם
    ולפרטים נוספים חייגו 050-8505009

    או השאירו פרטים ונתקשר:





    שם:

    נייד:

    מייל:

    נושא:

  • גישור בתקשורת

    No data available!

  • לכל הכתבות >>
    דילוג לתוכן